2012. 09. 03.

2012 őszi divatkörkép

Sziasztok!

Elsősorban egy őszi kívánságlistát szerettem volna összeállítani, de böngészés közben elkeveredtem híres tervezők őszi kollekcióihoz, és úgy gondoltam, hogy néhány darabot meg kell veletek osztanom. A legjobban Azzaro kollekciója nyerte el a tetszésemet, máris mutatok egy kis ízelítőt belőle:





Szerintem gyönyörűek ezek a ruhák! A nagy tervezőkkel gyakran az a "gondom", hogy a kifutókon olyan ruhakölteményeket vonultatnak fel, amelyet semmilyen körülmények között nem tudok elképzelni egy hétköznapi nőn. Ezek a ruhák azonban nem túl extrémek, abszolút hordhatók, szerintem fantasztikusak!

A másik kollekció, ami megfogott az Charlotte Olympia cipő-és táska kollekciója. Bár számomra a legtöbb darab túl extrém, ennek ellenére találtam pár igen meggyőzp darabot:
Nézzük a Burberry kollekciót:




Ezek közül a maxiruhák a kedvenceim, imádom a színűket :)

Képek forrása: http://www.vogue.co.uk/fashion/autumn-winter-2012 (rengeteg kollekciót végig böngészhettek :)

Nos, ezen neves tervezők munkái nyerték el a legjobban a tetszésemet, de ígérem az elérhető árú kívánságlistámat is össze fogom állítani :))

Nektek melyik tetszik a legjobban?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése