2011. 11. 05.

First :)

Sziasztok!

Ezennel megírom blogom első bejegyzését. :) Mostanában nagyon sokat olvasgattam különböző szépségápolással kapcsolatos blogokat, és kedvet kaptam ahhoz, hogy magam is írjak egyet. Pszichológusnak tanulok, tavasszal remélhetőleg már kezemben lesz a diplomám. Úgy gondolom, hogy egy nőnek nem csak a külsejének ápolása a fontos, hanem belső egyensúly, harmónia megteremtésére is törekedni kell. Ezért kezdem el ezt a blogot, szeretném összegyűjteni a külső, illetve belső szépség megteremtéséhez szükséges legfontosabb dolgokat. Imádom a sminkcuccokat, azonban elég ügyetlen vagyok még, egyenlőre csak szárnypróbálgatok sminkelés terén. Ezért úgy gondolom, hogy hasznos lesz ha a sminkelés alapjaitól indulok majd el, hátha van még olyan rajtam kívül, aki nincs mindennel tisztában. :)

Szeretném nektek megmutatni a tegnapi szerzeményeimet. Miután kaptam egy 10%-os kupont a rossmanba, úgy gondoltam, körbenézek. Természetesen egyből rávetettem magam a sminktermékekre, és nagyon boldog voltam amikor megtaláltam az Astor VIP 002- coral pirosítóját, hiszen szerintem nagyon szép, és ráadásul le volt árazva 3999 forintról 1490 forintra. Nagyon tetszik mostanában a coral szín így igencsak megörültem neki. Ezenkívül vettem még pár lakkot :)




 Ez egy kicsit homályos kép lett, de itt talán látszik a 3 szín.

A 3 szín külön is használható, de együtt is nagyon szép színük van. :)

Nektek melyik a kedvenc pirosítótok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése