2011. 11. 16.

Il-makiage

Sziasztok!

Pestre járok egészségpszichológia gyakorlatra, és mivel múlt héten kicsit korábban végeztem a kelleténél, gondoltam beugrok körülnézni a Mammutba. Ahogy beléptem, elkapott egy hostess, hogy mit szólnék egy ingyen sminkhez. Persze, hogy örültem neki, hisz melyik nő ne örülne annak, ha szakemberek foglalkoznak vele? Felírta a telefonszámomat, majd keresni fognak. Tegnap jött a telefon, hogy ma délben tudnának fogadni az Andrássy úton. Nagy izgalommal érkeztem a tett helyszínére, már elképzeltem, ahogy "profi" sminkesként libbenek ki onnan. Belépve igazán szépnek tűnt a hely, szépen sminkelt alkalmazottak rohangáltak fel-alá. A recepciós hölgy adott egy regisztrációs lapot, amelyen (szerintem) olyan adatok is szerepeltek, amihez tulajdonképpen nincs közük. Mikor ezt kitöltöttem, behívott az egyik hölgy az egyik szobába, hogy ejthessen pár szót a cégről. Természetesen a sminktanfolyamra próbált rávenni, hiszen elkövettem azt a hibát, hogy kimutattam érdeklődésemet a sminkelés, szépségápolás iránt. Jött a marketing duma, hogy most fele annyiba kerül, mint jövőre fog, és ha befizetek jövő hét szerdáig 100 ezer forintot, akkor fenntartják nekem a helyet az áprilisban induló kedvezményes tanfolyamra, ami így összesen 326 ezer forintra jön ki.. Ja, de ez persze tartalmaz egy 253 ezer forint értékű sminktáskát. Fél óra győzködés után elengedtek 10%-ot a tanfolyam árából, de még így sem lett számomra kifizethető értékű. Már a főnökasszony is bejött győzködni, majd egy flegma "áh, majd jön másik" kijelentéssel eltávozott. Na, ezután végre felszabadult egy sminkes, eljött végre amire vártam. Viszont lehet hogy én vártam el túl sokat ettől az egésztől, de úgy gondoltam, hogy megmutogatja majd, mit hogyan ken fel, milyen ecsetet használ, meg ilyen apróságokat, amit a magam fajta kezdők nem igazán tudnak. Ehelyett felmázolt rám valamennyi alapozót, krémes pirosítót, kent a szememre kétféle szemhéjpúdert,kék spirált illetve egy szájfényt. Ezek után befejezettnek tekintette a tranzakciót. Faggatásomra hajlandó volt rámutatni 3-4 színre a palettán, ami véleménye szerint jól állna nekem. A kész sminket a tükörben megnézve nem voltam túlzottan elájulva. A szememet szépen megcsinálta, de mintha nem lett volna rendesen eldolgozva se az alapozó, se a pirosító. 
Végülis vettem egy alapozót, hiszen az enyém eléggé fogytán van, és az il-.makiage alapozóját eléggé dícsérték ismerőseim, így alapos mérlegelés után úgy döntöttem, hogy ezt megérdemlem ezen csalódások után.
Próbáltam képet csinálni a sminkemről, de ma vállalhatatlan a fejem. Azért felrakom, amin a szemem látszik, az talán annyira nem rémisztő :)


Természetesen a szájfényem nem bírta ki a másfél órás vonatozást :)

Ti voltatok már il-makiage sminktanácsadáson?

3 megjegyzés:

  1. A lényeg, hogy ha másra nem egy alapozóra bepaliztak. Legközelebb okosabb leszel :)

    VálaszTörlés
  2. Sok mással egyetemben téged is be akaertak palizni, a Westwndben is ott vannak, ott is sminkelnek,Meg ajanljak az Andrassy utat)nem szabad bedolni nekik

    VálaszTörlés
  3. egyébként az alapozóval meg vagyok elégedve, de tény hogy ennyi pénzért jobbat is kaphattam volna :D De hát miből tanuljak, ha nem a saját káromból?:D

    VálaszTörlés