2012. 03. 17.

Coral Tonic

Sziasztok!

Elég sok bloggernél olvastam erről a rúzsról, és nagyon megtetszett, amiket írtatok róla. Ez az első olyan termékem, amit beauty bloggerek ajánlása alapján vettem meg :) És eddig ez a legdrágább rúzsom is. Nem szeretek drága termékeket megvenni, megvárom, amíg leárazzák őket, de ezt úgy éreztem, hogy azonnal el kell hoznom.






Sztem iszonyatosan szép színe van. Nagyon szeretem a korall színt, akár ruháról, cipőről, táskáról, lakberendezési tárgyról vagy sminktermékről van szó! :)



Sajnos képeken elég nehéz visszaadni azt a gyönyörű élénk színt, amit ettől a rúzstól kap a szám. Imádom!

talán ez hasonlít legjobban az eredeti színhez, de az élénksége messze elmarad tőle.:(


Összességében teljes egészében meg vagyok elégedve ezzel a rúzzsal. 5/5 pontot adnék rá. Egyáltalán nem szárít, még ajakápoló nélkül is tudom hordani, ami nálam nagy szó, mert száradásra hajlamos szám van. Tartóssága is megfelelő, délelőtt kentem fel, 4-5 óra elteltével sem vesztett semmit az élénkségéből, pedig azóta egy ebéden is túl vagyok már. Szerintem abszolút must have!:)

Melyik rúzst használjátok legszívesebben ilyen szép, napos időben?

2 megjegyzés:

  1. Én még nem olvastam róla, elárulnád a márkáját? Egyébként valóban nagyon szép szín *_*

    VálaszTörlés
  2. igazad van, az lemaradt :)) Maybelline - colour sensational rúzsok között találod meg. Egyébként szerintem dm-ben és rossmanban is megtalálható :)

    VálaszTörlés