2012. 03. 09.

"otthontuning"

Sziasztok!

Ma úgy gondoltam, hogy egy posztot a kreatív lakberendezésnek szentelek. Szeretném felhívni a figyelmeteket az Inspirációk oldalára, ami a kedvenc oldalam ebben a témában. Rengeteg hasznos ötletet találhattok, akár arra hogy hogyan dobjátok fel megunt bútoraitokat, hogyan készítsetek dekorációkat olyan dolgokból, amikre nem is gondoltatok volna, tehát tulajdonképpen hogyan legyen személyre szabott otthonotok.

Összegyűjtöttem az oldalról a kedvenceimet, persze igyekeztem lerövidíteni a listát, hiszen szívem szerint az egész blogot bemásoltam volna :) Mivel sokat bajlódom az ékszereim, sminkszereim tárolásával, leginkább erre a problémára kerestem kreatív megoldást, és találtam pár ötletet:

Imádom ezt a kis sminkasztalt! Én is szeretnék valami hasonlót, bár nekem jobban tetszenek a téglalap alakú tükrök.


ez a megoldás is kifejezetten tetszik. A szekrényfiókjaiban pedig lehetne tárolni a sminkszereket..:)
egyszerű, de nagyszerű :)
Van itthon egy ehhez hasonló ékszartartónk, csak az kéz alakú, de iszonyatosan csúnya zöld színű, úgyhogy ha nem gond, azzal nem riogatnám az olvasókat. :)
I love it!
Ruhafogasok, faldekorációk:




ez nagyon tetszik, szerintem ez lesz a következő projektem :)
vidám, színes :)



Én is elkezdtem már picit átalakítani a szobámat. A falam málna színű lett, legalábbis az volt a festék neve :) Az ágyam melletti falra elkezdtem felfesteni egy képet, ami nekem nagyon-nagyon tetszik, de sajnos még nem fejeztem be teljesen:


Szeretném majd kibővíteni a 'festményt'. Terveim szerint a négy évszakot fogja megjeleníteni, egyenlőre az őszt jelenítik meg a szélfútta falevelek. Szeretnék mellé majd egy fát, egy baglyot, virágokat, és hópelyheket. De ez még a jövő zenéje, hiszen elég időigényes dolog, nekem pedig az sajnos most nincs. 

Remélem sikerült összegyűjteni olyan ötleteket, amelyek hasznosak lehetnek. Böngésszétek az oldalt, mert rengeteg hasznos tippet, tanácsot találtok!

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése