2012. 03. 15.

Max Factor haul

Sziasztok!

Szeretném megmutatni nektek az új szépségemet, amihez leárazva jutottam hozzá a Rossmannban. Már csak egy darab volt belőle, teljesen biztos vagyok benne hogy már várt engem. :D


Nekem a csomagolása nagyon tetszik, szép, igényes. Egyetlen egy baja van, mégpedig hogy műanyagból van. De én ezt elnézem neki :) Az alján egy kis átlátszó tégely van, ahol látszik a szín, valamint az árnyalat megnevezése.


A 894-es Raisin árnyalatot vettem meg, ami alapvetően egy rózsaszínes szín, mégis néha látok benne egy kis mályvás beütést is. A pigmentáltságával tökéletesen meg vagyok elégedve, gyönyörű színe van, elég egyszer vagy kétszer végigmenni vele az ajkaimon. 


A rúzson is fel van tüntetve a márkajelzés, hogy véletlenül se felejtsük el melyik terméket használjuk.. :)


Nekem nagyon fontos, hogy egy rúzs ne szárítsom, megfelelően hidratáljon, hiszen eléggé száradásra hajlamos szám van. Rúzsok alá sokszor használok Carmexet, először ehhez a rúzshoz is használtam, aztán úgy gondoltam kipróbálom mit tud anélkül. Egészen meglepődtem, ugyanis egy darabig figyelgettem, hogy vajon szárítja-e a számat, azonban egy idő után azt is elfelejtettem hogy van rajtam rúzs :) Tényleg hidratál, és tartósnak is mutatkozik, 5 óra elteltével vettem észre rajta egy kis kopást, azt is evés miatt :)

Összességében teljes mértékben meg vagyok elégedve a rúzzsal, szerintem érdemes szétnézni a Rossmannokba, hátha találtok még akciós terméket.

Használtok Max Factor rúzsokat? Mi a véleményetek róluk?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése