2011. 12. 27.

Sziasztook!

Először is sorry, hogy mostanában elég ritkán jelentkezem, de a karácsony, plusz vizsgaidőszak...jójó, nem mentegetőzöm :)
Remélem mindenkinek kellemesen teltek az ünnepek és a Jézuska sok-sok szép ajándékot pakolt a fátok alá :) Szeretném most megmutatni nektek néhány apróságot, amit én kaptam. Többnyire pénzt kaptam a családomtól, ami nem rossz dolog, hiszen azt veszek rajta, amit tényleg szeretek :)
Anyukámtól egy neszeszer csomagot kaptam, aminek azért is örültem nagyon, mert az egyre csak gyarapodó sminkcuccaimat már nem tudtam hova tenni :)

a nagyba kerültek a szemhéjfestékek, körömlakkok, alapozók
a csíkos tatyiba a szemceruzák, rúzsok, ajakápolók, szempillaspirálok
ezek pedig a legkisebb táskámban laknak
A pici neszeszert mindig magammal tudom hordani, simán belefér a táskámba, így magammal tudom hordani az alapsminkhez szükséges dolgokat. Az elf szájfényt és szemceruzát nyereményjátékon nyertem Petránál (http://makeup-lounge.blogspot.com/), és annyira megszerettem őket, hogy az alapsminkcsomagom oszlopos tagjai lettek :) Ezúton is szeretném neki még egyszer megköszönni!
A barátomtól egy ecsetkészletet kaptam, amire már nagyon régóta fájt a fogam, úgyhogy nagyon-nagyon örültem neki :) Az ecsetek márkátlanok, viszont nagyon jó minőségűek, nem hullik a szőrük, nagyon finom puhák, és öröm velük sminket készíteni. Bár nem tudom még mindegyikről, hogy mire való, de igyekszem megtanulni.

összecsukva

ugye milyen szépek?:)
Szóval ezek azok az ajándékok, amik a szépségápoláshoz kapcsolódnak. Természetesen kaptam még tusfürdőket, samponokat, balzsamokat, bonbonokat, de azokat nem fényképeztem le. 

Az ünnepi hangulat idén kedvet hozott a külsőm változtatására, így feketére festettem a hajam. Nekem egyenlőre nagyon tetszik, és a környezetemtől is pozitív visszajelzéseket kaptam. Rakok fel egy képet, amin egy picit látszik az új hajszínem, valamint a barátomtól kapott gyönyörű swarovski fülbevalóm :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése